New statement from Jaysh al ‘Adl: “The IRGC Drone Attack On the Homes of a Number of Mujāhidīn Members of the Organization”

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله پهپادی سپاه پاسداران به منازل تعدادی از مجاهدین سازمان جیش العدل

سازمان جیش العدل به اطلاع عموم میرساند گروه تروریستی سپاه پاسداران با استفاده از پهپادهای انتحاری و موشک به منازل تعدادی از مجاهدین سازمان جیش العدل در کوه های مرزی بلوچستان حمله کرده است.
در این حمله حداقل شش فروند پهپاد انتحاری و تعدادی موشک به خانه هایی که در آنجا کودکان و همسران مجاهدان سازمان جیش العدل اسکان داشته اند حمله کرده اند که در نتیجه آن منزل دو تن از مجاهدین منهدم شده و اعضای خانواده آنها به شهادت رسیده و زخمی شده اند.

در این حمله جنایتکارانه دو کودک خوردسال به شهادت رسیده و دو زن به همراه یکی دختر نوجوان دیگر به شدت زخمی شده است.

سازمان جیش العدل بارها در مکاتبات خود به رژیم جنایتکار ولایت فقیه توصیه کرده است برای رعایت نازل ترین اصول جنگی از هدف قرار دادن کودکان، زنان و افراد بیگناه اجتناب بکند. اما ظاهرا داشتن چنین انتظاری از رژیم جنایتکار ولایت فقیه برای رعایت ابتدایی ترین اصول اسلامی و انسانی موضوعی عبث و بیهوده بوده است.

حمله رژیم جنایتکار ولایت فقیه به زنان و کودکان خوردسال نشانه استیصال و درماندگی دستگاه پوسیده ولایت فقیه در تقابل با شیرمردان بلوچستان است. سپاه پاسداران و مسئولین تصمیم گیر باید بدانند که چنین حملات جنایتکارانه ای در مقابل ایمان سربازان جانبرکف این مرز و بوم بسیار حقیر است و نتنها نمیتواند استمرار جهاد بلوچستان را متوقف بکند بلکه عزم مجاهدان سرافراز سازمان جیش العدل را برای سرنگون کردن کاخ ستم شما جزم تر خواهد کرد.

سازمان جیش العدل ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲

_______________

Source: Telegram

To inquire about a translation for this statement for a fee email: [email protected]